• وبلاگ : مطالبي از زبان دكتر اسد شكراني
  • يادداشت : زن سالاري بهتر است!!!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 1 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با دقت کامل در تعيين سرنوشت کشور خود شرکت کنيد


    امروز ميخوام براتون در مورد انتخابات بنويسم و چيزي که فکر کنم نياز باشه همه بدونند تا انتخاب درست و از روي فکر و منطقي را داشته باشيد. اين مطلب براي طرفداري از فرد ذکر شده نيست ولي براي طرفداري از حقيقت مينويسم چون واقعا باعث شده خيلي از مردم نظرشون عوض بشه و حتي خيلي ها که من باهاشون در تماس بودم گفتند ديگه نميريم راي بديم.
    همينطور که ميدونيد آقايان احمدي نژاد و هاشمي رفسنجاني به دور دوم انتخابات راه يافتند و اين راه يافتن به دور دوم باعث شده شايعات زيادي در مورد آقاي احمدي نژاد شنيده بشه که با برنامه تلويزيوني که ديشب داشتند علنا همه رو تکذيب کردند و رد کردند و گفتند شايعات دروغينيه که عده اي از افراد پراکنده کردند. و اما تو اين پست ميخوام در مورد يه سري ديدگاهها و اصلاحاتي که آقاي احمدي نژاد ميخواهند انجام بدند براتون بنويسم تا آشنايي بيشتري داشته باشيد :

    اصلاحاتي که آقاي احمدي نژاد براي مسکن جوانان انجام ميدند :
    آقاي احمدي نژاد گفت وظيفه دولته که مسکن افراد جامعه رو تامين کنه و آقاي احمدي نژاد گفتند طي دوره ? ساله مشکل مسکن جوانان رو حل ميکنند.

    اصلاحاتي در مورد کار افراد در جامعه :
    آقاي احمدي نژاد تو برنامه تلويزيونيشون گفتند در دوره ? ساله طوري عمل ميکنند که مشکل سه ميليون بيکار در جامعه حل بشه.

    اصلاحاتي در مورد روستاها ? افراد تحصيلکرده بيکار ? طرحهاي پژوهشي دانشجوها :
    آقاي احمدي نژاد گفتند که روستاها بايد از پايه زير سازي بشند و در مورد کار افراد تحصيلکرده نيز بعنوان مثال به دانشجويان مهندسي کشاورزي بايد مسکن ? زمين و امکانات ديگر در روستاها داده بشه تا بتونند به کار و فعاليت در زمينه کاري خود بپردازند و به همين روش روستا ها هم آباد و تجهيز بشند کم کم. در مورد طرحهاي دانشجوها هم گفتند که بايد به بخش هاي تحقيقاتي بودجه هاي لازمه اختصاص داده بشه و از طرحهاي دانشجوها بسيار سريع حمايت بشه و مخصوصا طرحهايي که براي داخل کشور کاربرد فراوان دارند.

    نميدونم چطوري کارهايي که آقاي احمدي نژراد قراره انجام بدند رو براتون بنويسم اما اينا رو بهتون بگم که به گفته آقاي احمدي نژاد وقتي نفت بجاي بشکه اي ? دلار بشکه اي ?? دلار به فروش ميرسه بايد فرقي به حال مردم داشته باشه نه اينکه براي مردم هيچ تفاوتي نکنه و زندگي مردم به همين شکل باشه. به گفته آقاي احمدي نژاد مردم در جامعه بايد امنيت خاطر داشته باشند و از نظر اقتصادي جامعه براي افراد مختلف طوري باشه که با آرامش خاطر در آن جامعه زندگي کنند و يک پدر مدام به فکر هزينه هاي فرزندش نباشه و گفتند که اين امنيت خاطر رو بوجود ميارند.

    و اما در مورد شايعاتي که براي ايشون در آورده شده :
    به دو موردش که خيلي پراکنده شده ذکر کردند و اون هم ميشه گفت به نوعي در مورد آزادي اجتماعي بود که به شکل غير عادي آقاي احمدي نژاد را بسيار هولناک تشبيه کرده بودند و همانطور که آقاي احمدي نژاد گفتند اگر منطق خودتونم بکار بندازيد ميبينيد که دولت کارهاي واجب تري از پرداختن به مدل موي جوان ها يا پوشش دختران داره و مشکل مملکت ما در اين چيزها نيست که دولت آقاي احمدي نژاد بخواد وقتشو براي اين چيزها صرف کنه. اين مطلبو نوشتم که به جاي شايعه هايي که در مورد ايشون پراکنده شده کمي هم حقيقت پراکني بشه و فقط بخاطر شايعاتي که از افراد مختلف شنيديد در انتخابتون تغييري ايجاد نشه.همچنين آقاي احمدي نژاد ذکر کردند که افرادي نيز براي تخريب اذهان عمومي با وسايلي و با پوسترهاي تبليغاتي آقاي احمدي نژاد براي مردم مشکلاتي بوجود آورده اند که ايشون کار اينگونه افراد هم رد کردند و گفتند هيچگونه وابستگي به اين افراد ندارند.



    در آخر هم از تمام وب مسترهاي عزيز ميخوام براي حمايت از حقيقت و حقيقت پراکني در برابر شايعه پراکني اين مطلبو تو سايتشون قرار بدند تا همه مردم با واقعيت روبرو بشند و انتخابي درست و از روي فکر رو براي کشورمون داشته باشيم.
    ضمنا اينم بگم که راي دادن حق مسلم ماست بهتره خودمون اين حقو از خودمون نگيريم.شايد راي من باعث بشه هموني که من مورد نظرم هست انتخاب بشه ولي راي ندادنم باعث بشه اوني که من نميخوام انتخاب بشه.پس همگي از حقي که داريد استفاده کنيد.




    باز هم خاطر نشان ميشم اين مطلب براي طرفداري از فرد ذکر شده يا جلب نظر مردم براي راي به ايشون نيست ولي در مقابل شايعاتي که در مورد ايشون پراکنده شده واجب ديدم که اين مطلبو بنويسم تا شک هاي بوجود آمده براي انتخابتون برطرف بشه.اگه ديديد فردا سايت ما هم کله پا شد بدونيد زير سر هموناييه که اين شايعاتو درست کردند و توان قبول حقيقت رو ندارند.